Bumble Bee passa à multipacks di cartone riciclabile

A mossa permette à Bumble Bee di ottene a so quota di imballaggio restituibile di 98% trè anni prima di u calendariu.
A cumpagnia di frutti di mare basata in i Stati Uniti Bumble Bee Seafood hà iniziatu à aduprà cartoni di cartone riciclabili invece di imballaggi termoretraibili in i so prudutti in scatola multi-pack.
U cartone utilizatu in questi cartoni hè certificatu Forest Stewardship Council, fattu interamente da materiali riciclati, è cuntene almenu 35% di cuntenutu post-consumu.
Bumble Bee aduprà u pacchettu in tutti i so multipacks, cumprese quattru, sei, ottu, deci è 12 pacchetti.
A mossa permetterà à a cumpagnia di eliminà circa 23 milioni di pezzi di plastica ogni annu.
L'imballaggio di prudutti multi-cannu, cumpresu l'esterno di a scatula è l'internu di a lattina, hè cumplettamente riciclabile.
Jan Tharp, presidente è CEO di Bumble Bee Seafood, hà dettu: "Ricunnoscemu chì l'oceani alimentanu più di 3 miliardi di persone ogni annu.
"Per cuntinuà à alimentà e persone attraversu u putere di l'oceanu, avemu ancu bisognu di prutezzione è di nutrisce i nostri oceani.Sapemu chì l'imballu chì usemu nantu à i nostri prudutti pò ghjucà un rolu in questu.
"Cambià u nostru multipack per esse facilmente riciclabile ci aiuterà à cuntinuà à mantene u nostru impegnu di mantene u plasticu fora di discariche è oceani".
U novu cartone di cartone di Bumble Bee hè pensatu per benefiziu l'ambiente mentre furnisce vantaghji à i cunsumatori è i clienti di vendita.
U cambiamentu à i cartoni riciclabili face parte di Seafood Future, l'iniziativa di sustenibilità è impattu suciale di Bumble Bee, lanciata in 2020.
L'ultima mossa mette Bumble Bee nantu à quella prumessa trè anni prima, aumentendu a quota di a marca per l'imballaggi facili da riciclà da 96% à 98%.
Bumble Bee furnisce frutti di mare è prudutti di proteine ​​​​speciali à più di 50 mercati in u mondu, cumpresi i Stati Uniti è u Canada.


Postu tempu: Apr-06-2022